Wyjazd Paryż – informacje

Jak wiadomo, w listopadzie w przypływie chwili kupiliśmy kilka biletów na nocne zwiedzanie Paryża.
W tej sprawie mamy kilka informacji do przekazania zainteresowanym osobom:
Ostatecznie jedziemy do Warszawy przez Toruń (tutaj nocleg). Jest to spowodowane brakiem odpowiedniego połączenia (nie expressowego) do Wawy. Plan jest taki:

• poniedziałek (5.02), Gdańsk  -> Toruń – pociag z Gdańsk Wrzeszcz, odjazd o 13:09, w Toruń Główny o 16:17
  • noc w rodzinnym Toruniu
  • wtorek (6.02), Toruń -> Warszawa – pociąg z Toruń Główny, odjazd o 10:25, w Warszawa Centralna o 13:10
  • wtorek (6.02), o 15:30 spotykamy się przed Dworcem Centralnym, skąd udamy się na Lotnisko autobusem nr 175

Resztę informacji przekażemy już na miejscu. Planowany powrót do Gdańska:

• czwartek (8.02), pociąg z Warszawa Centralna, odjazd o 23:30, w Gdańsk Wrzeszcz o 4:46
  • LUB
  • piątek (9.02), pociag z Warszawa Centralna, odjazd o 4:50, w Gdańsk Wrzeszcz o 9:47

Do zobaczenia.

PS: Możliwe powroty dla osób z Torunia:

• czwartek (8.02), pociąg z Warszawa Centralna, odjazd o 19:00, w Toruń Główny o 21:41
  • LUB
  • piątek (9.02), pociag z Warszawa Centralna, odjazd o 7:00, w Toruń Głównyo 9:49